Lystfiskerens.net
Føj da for en fisk!!!
Fortælle om dine fangster
Re: Føj da for en fisk!!!
by Frederik » Tue 24. Nov 2009 15:42
Hej Poul og Stryger
Det er faktisk smart af Stryger, for idag var der ret pakket ved Liselund, men på mange andre pladser var der ikke mange, så i kan ligesom styre folk mod de pladser i ikke gider at fiske ved at afsløre hvor der er taget drømmefisk
Jeg linkede nu ikke billedet af andre grunde end glæden ved at se at der bliver taget rigtig store fisk, det er jo bl.a. tanken om at fange sådan en der holder mig top motiveret, både i fiskelivet på nettet og ved vandet, så tænkte at det måske kunne smitte af på andre. Men hvis det kun spreder drama så gør jeg da ikke det igen
John, kloge ord som jeg vil prøve at leve efter.
Det er faktisk smart af Stryger, for idag var der ret pakket ved Liselund, men på mange andre pladser var der ikke mange, så i kan ligesom styre folk mod de pladser i ikke gider at fiske ved at afsløre hvor der er taget drømmefisk
Jeg linkede nu ikke billedet af andre grunde end glæden ved at se at der bliver taget rigtig store fisk, det er jo bl.a. tanken om at fange sådan en der holder mig top motiveret, både i fiskelivet på nettet og ved vandet, så tænkte at det måske kunne smitte af på andre. Men hvis det kun spreder drama så gør jeg da ikke det igen
John, kloge ord som jeg vil prøve at leve efter.
by Jakob Bille » Tue 24. Nov 2009 18:23
Jeg syntes sku det ligner Ulvshale strand i baggrunden og en af Viasat havenisserne med en Grønlænder lige under målet
.Jeg havde nok genudsat den og fundet en anden plads
.
Vi må ha en stand med køb af fiskekort ved Møens broen og en ved Bogø dæmningen. Nej folk er velkomne, selv nisserne og kjøbenhavnere. Iøvrigt svømmer der en stor fed sæl rundt der ude, så i skal skynde jer inden han snupper alle de store.
Jakob Bille
Vi må ha en stand med køb af fiskekort ved Møens broen og en ved Bogø dæmningen. Nej folk er velkomne, selv nisserne og kjøbenhavnere. Iøvrigt svømmer der en stor fed sæl rundt der ude, så i skal skynde jer inden han snupper alle de store.
Jakob Bille
-

Jakob Bille - Posts: 27
by John,LaxeHans1 » Tue 24. Nov 2009 18:33
Hej Fenris
Ja du har ret, der er sæler derude,.. i fredags (den 20.) så jeg 2 stk.
De er naturligvis sultne og guffer en ørred i ny og næ og fred være med det.
Det der bekymrer mig
er, at der var sat garn hele vejen fra Hellehavn og til langt på den anden side af Ålebæk, desværre nok lovlige
K & B
Laxehans1
Ja du har ret, der er sæler derude,.. i fredags (den 20.) så jeg 2 stk.
De er naturligvis sultne og guffer en ørred i ny og næ og fred være med det.
Det der bekymrer mig
K & B
Laxehans1
-

John,LaxeHans1 - Posts: 25
by Jakob Bille » Tue 24. Nov 2009 19:17
Hej John
Ja sandt nok. De kender jo også de gode steder. Men der er da heldigvis ikke i samme omfang af garn på den østlige side af Møn som på den sydlige.
Ja sandt nok. De kender jo også de gode steder. Men der er da heldigvis ikke i samme omfang af garn på den østlige side af Møn som på den sydlige.
-

Jakob Bille - Posts: 27
by michael stryger » Wed 25. Nov 2009 07:06
hej john
hvis garnene står lovligt er der få chancer for at der går ørred i
jeg har selv fisket med garn og har fanget en ørred på 4 år,,,det er torskegarn du har set,,,
mvh stryger
hvis garnene står lovligt er der få chancer for at der går ørred i
jeg har selv fisket med garn og har fanget en ørred på 4 år,,,det er torskegarn du har set,,,
mvh stryger
-

michael stryger - Posts: 110
by John,LaxeHans1 » Wed 25. Nov 2009 08:48
Hej Stryger
Jeg tænkte
selv på torskegarn fordi de ikke var så kystnære, men jeg ved ikke om det trøster mig at DU kun har fanget EN ørred i sån't garn
men tak for info, det er rart når svarene er lødige, hvilket de heldigvis er på dette forum i de fleste tilfælde.
LaxeHans1
Jeg tænkte
men tak for info, det er rart når svarene er lødige, hvilket de heldigvis er på dette forum i de fleste tilfælde.
-

John,LaxeHans1 - Posts: 25
by Frederik » Mon 30. Nov 2009 19:48
Så er det sket igen, bare vildere, mon så nordkysten kommer til at ligne liselund i tirsdags, men imorgen?
http://www.fangster.dk/default.asp?mode ... e&ID=75664
Så skal der lige tages en på vestsjælland så er der vist ikke nogen undskyldninger for IKKE at fiske
http://www.fangster.dk/default.asp?mode ... e&ID=75664
Så skal der lige tages en på vestsjælland så er der vist ikke nogen undskyldninger for IKKE at fiske
by Thacker » Wed 2. Dec 2009 06:58
måske den på 9 kilo er strygers værk...
Nå, jeg skal da ihvertfald til nordkysten og se om man skulle være heldig

Nå, jeg skal da ihvertfald til nordkysten og se om man skulle være heldig
23 posts
• Page 2 of 2 • 1, 2